ריצה למטרה טובה

ב

שני מירוצים שבהם גם תשלמו סכום סביר בהחלט, וגם תתרמו למטרות חשובות. 

חובבי המירוצים נתקלים לאחרונה בבעיה מוזרה: ככל שנהיו יותר ויותר מירוצים ברחבי הארץ, כך הם נהיו ממוסחרים יותר ויקרים יותר. במקום שהעליה בכמות הרצים תוזיל את המחיר – קרה בדיוק ההיפך. רצים רבים החליטו להימנע לחלוטין מהגעה למירוצים, אם זה בגלל ההמונים שהופכים את הריצה למשהו פחות מהנה, ואם זה בגלל המחירים הגבוהים שהופכים את הריצה מספורט עממי לספורט לעשירים-בלבד.

אבל לאלו מכם שלא רוצים לוותר לגמרי על מירוצים, יש אופציות זולות יותר וגם פחות עמוסות. בעבר כבר כתבתי כאן על אהבתי למירוצים קטנים ואינטימיים, והפעם בחרתי לציין שניים כאלה. שניהם מופקים על ידי עמותות ללא מטרת רווח, שמקיימות את המרוץ למטרה חשובה – העלאת המודעות לשתי מחלות מסכנות חיים:

1. מרוץ עמותת ברכה:

העמותה עוסקת בהתמודדות עם סרטן שד תורשתי, ופועלת להעלאת המודעות ולהקטנת הסיכון לחלות בסרטן שד ושחלות משפחתי. אם אתם זוכרים את הסיפור של השחקנית אנג'לינה ג'ולי, שעברה ניתוח כריתת שדיים מניעתי לאחר שגילתה שהיא נושאת את הגן BRCA1 – גן שמעלה משמעותית את הסיכון לחלות בסרטן השד ובסרטן השחלות – אז אתם מבינים על מה מדובר.

איפה? בפארק כפר סבא.
מתי? ביום שישי, ה- 14.11.14 (יופי של תאריך!)
כמה רצים? 5K או 1K.
כמה עולה? 50 ש"ח.
איפה נרשמים? Real Timing (ויש גם דף של האירוע בפייסבוק).

2. מרוץ התחתונים ה-4:

עמותת צו מניעה פועלת להעלאת המודעות לסרטן המעי הגס – סרטן שגילוי מוקדם שלו באמצעות בדיקת קולונוסקופיה יכולה להציל חיים. במסגרת הקמפיין להגברת המודעות יתקיים מרוץ תחת הסלוגן "תזיזו ת'תחת ורוצו להיבדק", ובו המשתתפים רצים עם תחתונים! (מעל לבגדי הריצה כמובן, אל תתלהבו לי פה עכשיו).

איפה? במתחם הספורטק בפארק גני יהושע.
מתי? ביום שישי, ה- 26.12.14
כמה רצים? 5K או 2K.
כמה עולה? 45 ש"ח.
איפה נרשמים? Shvoong

אז קדימה – תזיזו ת'תחת ותתחילו להתאמן.
ואם אתם בקבוצת סיכון של אחת מהמחלות הנ"ל – רוצו קודם להיבדק!

4 תגובות הוסף תגובה

  1. רונית הגיב:

    גם אני בעד ריצות למען מטרה טובה. המירוצים הגדולים הם תעשיה מסחרית.במירוץ הלילה של תל אביב האחרון כמעט נפצעתי. היתה צפיפות ודוחק.אחד הרצים כמעט רץ עלי ואני כמעט נמרחתי בתנופה על הכביש.ממש חויה מפחידה

    אהבתי

    1. anatshapira הגיב:

      כן, רונית, זו גם היתה החוויה שלי בריצות ה-10 קמ שהשתתפתי בהן באירוע של מרתון תל-אביב. צפיפות ודוחק למשך כל הריצה. אם את רוצה חוויה קצת אחרת – ממליצה לך להירשם פעם למרוץ עין גדי.

      אהבתי

  2. אפי הגיב:

    מצרפת גם את רצים בצבע של עמותת נט"ל http://natal.sportweb.co.il/

    אהבתי

    1. anatshapira הגיב:

      תודה אפי. פרסמתי את המרוץ של עמותת נט"ל בדף הפייסבוק של הבלוג לפני כמה ימים.

      אהבתי

כתיבת תגובה