אילת בחורף

ב

הדוקטור ירד לכנס מקצועי באילת, ואני והילדים הצטרפנו אליו לסופשבוע. בהמלצת חנה רדו מסלונה, עצרנו בדרך להפסקה טעימה בלשה – מאפייה מתוקה במצפה רמון (ממש ליד האנגר אדמה למי שמכיר). מומלץ ביותר!

eilatlasha

בהמשך התעכבנו גם במצפור הנהדר שבראש המכתש. לא לוותר! אם יהיה לכם מזל אולי תזכו לפגוש כמה חברים שישמחו עד מאוד את הילדים.

eilatramon

וכמובן שאפשר גם לעשות קצת התעמלות על הדרך.

eilatramon2

עוד שעה ורבע, ואנחנו בחי-בר יטבתה. למרות שאתם כבר ממש ממש קרובים ורוצים להגיע למלון באילת, כדאי להקדיש שעה למקום הקסום הזה.

eilatchaibar2

טיול ספארי של כחצי שעה, פגישה מלבבת במיוחד עם יען, עוד חצי שעה רגלית באזור הטורפים – והלאה לאילת.

eilatchaibar

ואם כבר הגענו לאילת בחורף – הרי יש בה מזג אוויר פשוט מושלם לריצה. בדף המסלולים הזה תוכלו למצוא כמה המלצות שלי לריצה באילת, שנכתבו אחרי הכנס בשנה שעברה, שבו התארחנו במלון הנסיכה. הפעם התאכסנו במלון דן הוותיק והטוב, ואני הסתפקתי במסלולים קצרים יחסית.

eilatdan

ריצה אחת על הטיילת, דרך קניון מול הים וימינה (צפונה) עד שדה התעופה המקומי וחזרה – עם סיבוב קטן נוסף לכיוון ירדן – סגרה את ריצת ה-5K שתכננתי לבוקר הראשון.

eilat

בבוקר השני יצאתי שוב לטיילת אבל הפעם פניתי אחרי הגשר צפונה לאורך הלגונה המלאכותית, התפתלתי באופן אקראי לגמרי בין המלונות, הגעתי עד לאייס-מול, וממנו לכיוון ירדן, סביב האגם הקטן שמול החוף הצפוני ובחזרה לטיילת. הבעיה היחידה באזור הזה היא שקליטת ה- GPS לא רציפה ולא אמינה (לפחות לא ב-RunKeeper שלי). עדיף לרוץ לפי זמן.

eilatrun
(אם כבר סלפי, אז שיהיה בריצה באילת, לא?)

ואחרי כל זה – לא מגיע לי משהו נחמד לארוחת הבוקר לדעתכם?

 eilat2

בקיצור – אין כמו אילת בחורף! רק תמשיכו לרוץ, ואחר כך נראה…

2 תגובות הוסף תגובה

  1. YAEL הגיב:

    הי ענת כל-כך שמחתי שאת והד"ר הפרטי שלך עם הילדים כולם… ??? יצאתם לחופשה… נפלא ! תענוג לקרוא את "השיתופים" שלך וכף לראות את התמונות… אולי יש עוד תמונות של התעמלות וגמישות… (מה זה – אין לה עצמות בעמוד השדרה? איך זה מתעגל לו אחורה בחינניות שכזו…) אני לא בטוחה שאני מצליחה לקרוא הכל… למשל ענין אותי לקרוא את הכתבה המצורפת על מצפה רמון (של חנה אדו ?) ואני לא מצליחה למצוא אותה…

    חוץ מזה … שימשיכו לרוץ איתך השמחה והאושר והבריאות הטובה.

    מיעל מאירי הנייחת מדי… וכמעט תמיד אני בבית… מוזמנים

    אהבתי

    1. anatshapira הגיב:

      תודה, יעל 🙂
      לכתבה של חנה רדו – פשוט תלחצי שם על המילים המודגשות בקו אדום וזה ייפתח לך בחלון חדש. נתראה בשמחות!

      אהבתי

כתיבת תגובה