הפלייליסט המושלם לריצה

ב

חזרתי ממסע של חודשיים וחצי בארה"ב. רכב + אוהל + כל המשפחה מחוף לחוף. כבר כתבתי על זה משהו בבלוג שלי בסלונה (21 הדברים הכי מדהימים באמריקה), ובטח גם כאן אכתוב בקרוב על איך קרה שלא רצתי בסנטרל פארק בניו יורק 😦 אבל התגעגעתי ממש לכתיבה פה, אז הנה בינתיים משהו אחר לגמרי:

הפלייליסט המושלם לריצה. יש דבר כזה? 

בזמן האחרון הפסקתי לרוץ עם מוזיקה כמעט בכלל, ואם כבר – אז בלי אוזניות. כשקמים ממש מוקדם בבוקר, זה נראה מיותר למדי לגרש את השקט עם רעש מכל סוג שהוא. אבל כשפנו אלי מרדיו 99FM והציעו לי לכתוב ביקורת בבלוג על האפליקציה החדשה שלהם, שכוללת גם פלייליסטים מיוחדים לריצה – שמחתי לבדוק אותה.

הערה בסוגריים: אין לי שום אינטרס לקדם אותם. הם לא הציעו ואני לא ביקשתי תשלום עבור הביקורת. הבלוג שלי הוא בלוג עצמאי ללא מטרת רווח. אני כותבת בו רק על מה שמתחשק לי, ועל מה שנראה לי מעניין עבור הקוראים שלי. מהיום הראשון של הבלוג החלטתי שלא אכתוב כאן חומר פרסומי או שיווקי. בשביל זה יש לכם את Ynet וכפיליו המרובים…

ואחרי שהורדנו את כל זה מסדר היום, הנה המסקנה שלי אחרי שבועיים של היכרות עם eco99music: אם אתם רגילים לרוץ עם מוזיקה, שונאים להוריד שירים ולערוך פלייליסטים, אבל מצד שני נמאס לכם מפרסומות, חדשות ושאר הפרעות שמעצבנות אתכם כשאתם מאזינים לרדיו, הפלייליסטים האלה הם הפתרון המושלם בשבילכם!

יש עוד תחנות רדיו שכבר מציעות האזנה דרך אפליקציות (קול ישראל, גלי צהל, גלגלצ), אבל מה שמיוחד כאן הוא הגימיק של פלייליסטים ערוכים לפי ההעדפה המוזיקלית שלכם (בסגנון Pandora, למי שמכיר).

כשתכנסו לאפליקציה היא תשאל אתכם: איפה תפסנו אותך?

אקו1

אם תבחרו באופציה הספורטיבית, ייפתחו כמה אפשרויות:

אקו2

בחרו את האופציה לרוץ, ושם תמצאו 5 פלייליסטים שונים. כמובן שאין סיבה אמיתית לבחור דווקא בהם… יש פלייליסטים נהדרים שיכולים להתאים לריצה גם בקטגוריות האחרות, שחלקן מסודרות לפי תקופות (אייטיז, ניינטיז וכדומה), לפי זמרים, סגנונות מוזיקליים ועוד שלל ערוצים לבחירה.

אקו3

האפליקציה רק הושקה לא מזמן והבנתי שהם מבטיחים לעדכן, להוסיף פלייליסטים לימים מיוחדים (ספיישלים לזמרים, לעונות השנה, לאירועים), פלייליסטים בעריכת אמנים מפורסמים ועוד הפתעות. כבר עכשיו יש שם עשרות אופציות ומגוון מרשים.

התפעול של האפליקציה פשוט ומהיר והעיצוב נקי ומזמין. אם במקרה הפלייליסט שבחרתם לא מוצא חן בעיניכם, אפשר בקלות לעבור לאחד אחר תוך כדי ריצה, בלי יותר מדי התעסקות ובלי צורך לעצור או לעבור להליכה בשביל זה. פלוס נוסף מבחינתי: בניגוד לרדיו המובנה בטלפון שלי, כאן לא חייבים אוזניות כדי להקשיב. אני מעדיפה את זה ככה: יותר בטוח ומשאיר אותי מחוברת לסביבה.

האפליקציה חינמית והם מתחייבים שלא יהיו פרסומות. זמין ב- app store וב- google play. תעשו חיפוש לבד… לא נוהגת להאכיל אנשים בכפית 🙂

שורה תחתונה: בהחלט מומלץ!

חדשים פה? ברוכים הבאים!
רוצים לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל שלכם?
הכניסו כתובת מייל (בתיבת ה-follow me) – ואתם בפנים!
אפשר גם להצטרף לעוקבים אחריי בפייסבוק, באינסטגרם או בפינטרסט.

5 תגובות הוסף תגובה

  1. dragon174 הגיב:

    יפה! מחכה לסיפורי אמריקה…

    אהבתי

  2. דניאל הגיב:

    מקסים

    אהבתי

    1. anatshapira הגיב:

      תודה!

      אהבתי

  3. ינון שרון הגיב:

    כן…. אפליקציה עם הרבה פוטנציאל וסאונד מצויין
    קצת עדיין קשה לי להתחבר לפליליסט המוזר, שמתחיל תמיד בשיר פצצה וממשיך עם שירים מהסיגנון של "גלגלצ"…. אבל נראה שזו התחלה טובה 🙂
    אפרופו, אם כבר לשמוע רדיו אינטרנט אז יש קרוב לרבע מליון תחנות זמינות מכל העולם ששם, כבר קצת יותר התקדמו מ 99 FM וניתן לשמוע ברצף להיטים, מיקסים וזאנרים ללא ההפסקה ובאופן רנדומאלי.

    אהבתי

    1. anatshapira הגיב:

      כן, אני מתארת לעצמי שאתה צודק… לא בדקתי בכלל תחנות רדיו מהעולם. רעיון טוב 🙂 תודה!

      Liked by 1 person

כתיבת תגובה